Nak Pregnant, Nak Kaya, Nak Sihat.. Marilah amalkan

🌸بسم الله الرمن الرحيم🌸

Perbualan antara rakan sekolah ciksu.. Asma Ul Husna..

Kawan: Akak tu ckp nak kaya ka, sihat ka, nak pregnant ka, nak macam2 boleh cari nama apa yang sesuai untuk hajat kita.

Contohnya:

Nak cantik baca Ya Musawir.
Kalau rahim tak kuat baca Ya Mattin.
Nak pregnant baca Ya Waarits, Ya Nafii', Ya Wahhaab, Ya Razzaaq

Caranya:
Amalkan mcm zikir

atau

masa tengah doa tu sebut la contoh ya waarits kurniakanlah aku zuriat...

Ya razzaaq murahkan rezeki

kawan: ank2 semua hero.ya Allah.tahap ultraman dah zura....kethiaq mcm2 dah....

Cuba bca Ya Halim maha penyantun.

Kawan: sama2 sue..boleh share bg kwn2

Perkongsian dari kawan sekolah ciksu.. ciksu berkongsi di sini untuk rakan-rakan blog yang lain.. sharing is caring..



Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Nak Pregnant, Nak Kaya, Nak Sihat.. Marilah amalkan "

singgah sabtu.... bagus info ni.. kdg2 kita baca je Asma ul-Husna tp taktau maksud kan... insyaAllah boleh amalkan selalu.. tq sue

Pada DIA kita mohon dan sandar segala hajat..

A really good entry dear :) Thank you for the tips :)

Nak semua tu mohonlah pada Allah.
Saambil kita berusaha.
In syaa Allah.

ohhhh macam tu. thanks share ciksu :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF