XXS LOTION by Seqy Beauty

๐ŸŒธุจุณู… ุงู„ู„ู‡ ุงู„ุฑู…ู† ุงู„ุฑุญูŠู…๐ŸŒธ


LOTION SEJUK KURUS dari SEQYBEAUTY
#LotionXXSSQB
✔PERUT MENGELEBEH?
✔BAWAH LENGAN MAKIN BESAR?
✔STRETCH MARK MAKIN BANYAK

HARGA XXS Seqy Beauty
๐Ÿ’ž50gram
๐Ÿ’žRM45 (sm) RM 49 (ss)

Tak perlu rasa pijau atau pedih, uols tetap boleh Kempis dan kurus.
Bila sapu rase sejuk dan  nyaman.Bau pun wangi je

Sesuai untuk IBU BERPANTANG, uols yang nk kurus disegenap penjuru badan, wanita sengugut dan uols yang  rasa badan sakit sengal dan berangin

Jangan risau, sapu #LosyenXXSSQB sekeliling kawasan yang ingin dikurangkan lemak

Tak perlu masa yang lama uols  memadai 1 hingga 3 minit. Sebaik-baiknya sapukan losyen dua kali sehari ๐Ÿ˜Š Bawah dagu pun boleh sapu-sapu. Sapu nipis-nipis jah

Apa kata CikSu,
๐Ÿ’žselepas sapu terus buang angin. Serius, selepas sapu terus tut tut. Ahahaha. Nampak nau badan tu banyak angin, kan! So, sesiapa yang rasa badannya banyak angin, patut cuba xxs lotion nih. Sesuai sangat okey.
๐Ÿ’žsangat selesa dipakai. Tak rasa melekit, tak panas, sejuk jah selepas disapu, rasa berangin gitu. Tak ade lah deme perasan yang ngko sapu lotion kurus, kan!  Tup-tup hujung bulan deme tanya "ngko makan apa hah, macam dah kurus jek.. "
๐Ÿ’žnak hasilnya tip top, uols yang dah beli kena lah rajin dan istiqamah sapu xxs lotion nih, nak-nak selepas time mandi dan sebelum tidur. Gosok jangan tak gosok,  gosok sampai perut kempis. Hihihi
๐Ÿ’žpaling sesuai kepada ibu-ibu yang sedang berpantang. Masa ni lah nak jaga badan, kan! Bukannya kena buat apa pong,  just picit xxs lotion kemudian gosok lah sampai sendiri puas hati, kan!


Setakat nih dah guna 2 botol XXS lotion.
Apabila perut rasa tak sedap jah terus laju-laju sapu, selepas sapu terus selesa. Kalau orang kedah panggil perut sebu atau sengkak. Ala-ala macam kembung gitu lah.

Contohnya baru-baru nih kan ciksu jatuh bilik air, cari minyak angin lain tak jumpa. Terus capai xxs lotion, terus usap-usap di tempat yang rasa sengal dan sakit. Memang dapat tidur nyenyak. Jatuh tengah hari ni, petang esoknya baru jumpa tukang urut. Sekali tukang urut kata badan ciksu banyak nau angin. Hikhikhik. Apa taknya, sekali sentuh terus sendawa mokngoh.

Doa ciksu, selepas ini dipermudahkan lah untuk mengandung kali ke 2, ketiga dan seterusnya sebab ketika pantang boleh guna xxs lotion nih.

Nampak, sampai ke titisan terakhir ciksu guna xxs lotion nih. Maklum lah naluri kasih sayang tuh tinggi sangat dalam diri nih. Baru lah berbaloi-baloi dengan harganya. Hiks ๐Ÿ˜‚

Jom ramping, kurus, awesome dengan xxs lotion by #SeQyBeauty ๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™

Ciksu dah cuba. Gambar semasa duduk rumah di key el nun. So, korang macam mana?? Kalau berminat nak cuba dan nak tahu details boleh terus whatsapp ciksu deh

#0193080215
Fb: qasehnyarania
Ig: @ismi_su 

#ejensurania #ejenmekchu #teammekchu #seqybeautylover #seqybeautyselamanya


Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "XXS LOTION by Seqy Beauty "

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF