Makan kenduri di Kilang Kicap Mudim

Kicap mudim

Kenduri di kilang tok mudim
Orang kemain ramai. Sampai beratur nak ambil nasi. Cer bayangkan 🤔
Sudahnya bagi mak jah makan. Kita beratur ambil ABC untuk sianak yang beria-ria nak kan aiskerim 🙄
Nak balik dapat kicap dan sos sorang seplastik. Alhamdulillah, semoga makin murah rezeki tuan rumah. Pergi bertiga dapatlah sorang seplastik. Buat stok di rumah. Hiks

Oh ya, kampung ciksu memang dekat dengam kilang tok mudim. Hihi.





Nak order barang seqybeauty whatsapp ciksu deh
0193080215
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Makan kenduri di Kilang Kicap Mudim "

oo kicap mudim yang macam iklan tv tu yer.. untung cik su rumah dekat... mesti stok kicap mudim sentiasa tak abes kan.
Salam hujung minggu dari bunda, lama dah tak jengok anak cucu bunda kat sini..

Untunglah Ciksu dapat stok kicap percuma. Kalau dah makan free macam ni, memang ramailah orangnya Ciksu...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF