Tudung kanak-kanak


Makan kenduri di Kilang Kicap Mudim

Kicap mudim

Kenduri di kilang tok mudim
Orang kemain ramai. Sampai beratur nak ambil nasi. Cer bayangkan 🤔
Sudahnya bagi mak jah makan. Kita beratur ambil ABC untuk sianak yang beria-ria nak kan aiskerim 🙄
Nak balik dapat kicap dan sos sorang seplastik. Alhamdulillah, semoga makin murah rezeki tuan rumah. Pergi bertiga dapatlah sorang seplastik. Buat stok di rumah. Hiks

Oh ya, kampung ciksu memang dekat dengam kilang tok mudim. Hihi.





Nak order barang seqybeauty whatsapp ciksu deh
0193080215

2 Comments

  1. oo kicap mudim yang macam iklan tv tu yer.. untung cik su rumah dekat... mesti stok kicap mudim sentiasa tak abes kan.
    Salam hujung minggu dari bunda, lama dah tak jengok anak cucu bunda kat sini..

    ReplyDelete
  2. Untunglah Ciksu dapat stok kicap percuma. Kalau dah makan free macam ni, memang ramailah orangnya Ciksu...

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin