Doktor sendiri akui krim Seqybeauty TERBUKTI TIADA BAHAN BERBAHAYA ๐Ÿ˜

Ingat tak baru-baru ni Ciksu ada share dengan ampa pasai #DayNightCreamSQB yang sangat222 Ciksu suka pakai dan sangat222 mujarab untuk merawat masalah jerawat di muka tu. Kalau ampa nak tau, #DayNightCreamSQB tu bukan sahaja sesuai digunakan dimuka malah boleh digunapakai pada anggota badan yang mengalami gatal2 juga.

Diri sendiri yang alah makan kacang tanah goreng salut garam..

Pic 10/11 ok lagi...
Pic 11/11 mula makan kacang tanah goreng sebab tertarik masa adik dok goreng. Teringin plak haaa.. Tetiba jah.. 
12/11 malam selepas solat tetiba rasa sakit, bila pegang ada rasa bengkak.. Malam nak tidur apply day night cream seqybeauty..
13/11 bangun pagi, duduk di luar.. Alhamdulillah, dah tak sakit.. Bengkak pon dah surut.. 

14/11 hilang terus

Mujarab untuk sembuhkan dan merawat masalah jerawat. Boleh standby time emergency. Contohnya dekat nak datang bulan, akan ada jerawat sesat. So, boleh bersiap sedia dari awal.. Jaga-jaga ada yang memerhati. Kan!! 

Jom tengok testimoni ni ⤵⤵









Credit to @norhasidahabdrahman.

Apa lagi uolls, pakat pakat beli set Skincare Seqy ye. Kulit sihat secara selamat. Insyaallah ๐Ÿ˜˜

#CodAreaJerteh
#CodAreaTokHas
#CodAreaKgDengir 
#CodAreaKgLampu 
#CodAreaTokSaboh
#CodAreaKgNangka
#CodAreaKualaBesut 
#CodAreaPadangLuas
#CodAreaPadangLandak 
#CodAreaKgSgPetaiPasirPuteh
#CodAreaCherangRukuPasirPuteh 
#ejensurania #SeqybeautyTerengganu
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Doktor sendiri akui krim Seqybeauty TERBUKTI TIADA BAHAN BERBAHAYA ๐Ÿ˜"

Bukan sekadar untuk jerawat je ni..in 1..

Bab tiada bahan berbahaya itu penting sekali :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF