Tudung kanak-kanak


Dekorasi bertemakan Tiffany Blue yang super cantik!

Cantik, menarik, tertarik. 
So, simpan di blog. Moga moga boleh dijadikan inspirasi di rumah sendiri nanti.. In shaa Allah, tak lama dah haaa.. Dapatlah duduk rumah sendiri.. Tak sabarnya nak deko deko rumah sendiri. Baru puas hati. Kan!!! 

Sekarang ni, menumpang teduh di rumah milik kerajaan, so, kena ambil kira pelbagai aspek kalau nak berdeko bagai. Nak sedapkan hati, kita buat yang mana penting sudahlah. Memadai. 

Sabar menanti. So, kita merantau ke negeri orang duluan. Merasa makanan negeri dalam Malaysia, kenali adat dan budaya negeri lain dulu.. Hihihi.. Seronok memanglah seronok.. Jauh berjalan luas pengalaman. Gittuuu ✌

Kredit ID: Anis Syuhada






Nsns









3 Comments

  1. Cantik,mmg cantik ciksu,selalunya yg simple mcm ni lg cantik dr yg penuh berbagai2 tu kan,rsnya campuran putih tu mmg mnaikkan seri,tahniah Cik Su dh nk ddk umah sdiri dah,deko lah sepuasnya nohh,hahaha

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin