Tudung kanak-kanak


Resepi Epal Hijau Asam Boi


Sedap ni.. 
Layan je.. Tup tup habis sebalang tu hahaha
Nak buat pon mudah ja. 

Tertengok di fb puan zuraita mohd anuar.. Bekas wartawan majalah RAPI tu.. Sukalah tengok aktiviti harian dia bersama family. Keletah anak kembar dia. Masakan dia.. Enjoy jah.. 

Terajin nak cubalah buat Epal Hijau Asam Boi ni. 
Selalu pernah makan mangga asam boi. Kan!!! 
Lagi sedap daripada mangga asam boi.. Yang belum try kena try ok. Beli sepeket epal. Sekejap je habis. Actually, aku tak berapa suka sangat benda masam ni.. Tak boleh nak kunyah ke nak gigit ke. Memang tak layan langsunglah.pendek kata kalau cik abe beli epal hijau, dia sorang ja dok habiskan kikiki.. Tapi kalau buat gini.. Boleh pulak habis sebalang tu. Hairan bin ajaib 😂😂😂

Resepi dekat pic tu ye.. Tengoklah situ.. Tak rajin nak taip plak. Ekekekeek.. Nanti dah try, habaqlah k.. 

See u all next entry. Okay 🚗🚗🚗

1 Comments




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin