RANIAKU SAYANG.. 3 TAHUN 9 BULAN

kenyang makan nasi.. dia punya akai boleh tahan..

pergi lepak di balkoni ambil angin sesambil usha line kot.. ke cari idea..

tetiba,

👧ummi, rania nak turun bawah jap..
👩kenapa?
👧huruf A rania jatuhlah.. rania pergi ambil kejap erkk.. kejap je..
👩are you sure?
👧yes..
👩nanti kalau jumpa kawan macam mana?
👧nanti rania cakaplah.. tak boleh.. mama saya suruh naik.. petang nanti kita pergi taman ye kawan..
👩ok.. kejap je tau.. lepas ambil, terus naik..

5 minit kemudian.. tercunggap-cunggap buka pintu.. letak huruf A..

👧ummi, mana rania punya torchlight?
👩nun dalam bakul basikal..
👧ok..
👩nak pergi mana?
👧jap.. rania jumpa kakak tu.. dia nak tengok torchlight rania.. kejap ye ummi..
👩tak payahlah.. panas ni..
👧kejap je ummi..
👩ok.. jangan masuk rumah orang tau..
👧ok.. tapi kalau mama kakak tu ajak?
👩tak pa cakap je rania nak balik dah..
👧ok..

dah 10 minit.. tak balik-balik lagi uuuiiii... sabaqqqq ajelah...


gambar diambil pada 9 May, 2018.. petang hari mengundi pilihan raya 14, 2018..
sehari sebelum genap 3 tahun 9 bulan..


Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "RANIAKU SAYANG.. 3 TAHUN 9 BULAN "

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF