Tudung kanak-kanak


INFO BUNGA SAKURA.. SAKURA MASK MASKER TERBAIK PERNAH GUNA..

Bunga sakura sangat bermanfaat bagi kecantikan kulit, terutama kaum hawa yang menginginkan kulit yang cantik, bersih dan bersinar. Tak heran kulit orang Jepun lawa-lawa. Dah lama dorang praktikkan.

Bunga sakura turut memiliki kandungan zat melatonin dan antioksidan yang dapat melindungi kulit daripada radikal bebas dan juga mampu mencantikan kulit korang.

Sebab tu CikSu suka pakai SAKURA MASK. memula dulu beli untuk Rania sebab ada masalah di hidung.. luka, kering, Rania kopek terus jadi berair.. sapu sakura mask.. alhamdulillah, cepat kering. paling best tak tinggalkan parut.. terus ummi tersuka.. terbeli lagi dan terjadi ejen seqybeauty.. hihihi πŸ˜…

Tak tau cara pakai?
Kat kotak ada tulis.
Tapi kalau nak manja-manja tanya ciksu pun okje.



TESTIMONI SAKURA MASK BY SEQYBEAUTY 




▪Sakura Mask by Seqybeauty
▪RM80

#ciksujual 
#sakuraMask
#seqybeauty

0 Comments