Tudung kanak-kanak


NAK PAKAI INAI PUNYA PASAL.. ANAK OH ANAK..



السَّلاَم ُعَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُه

ummi keletihan. tertidur. jag-jaga dia mai dok tunjuk ni haaa.. 

anyonyo.. 

sejenis tak sabaq nak pakai inai. hahahadoiiilah. ummi kata nantilah balik kampung kita pakai inai sebab nak cari pokok inai. barulah asli, kan!! 

sekali dia terjumpa lipmatte ummi.
20 jari settled dipakainya
"inai lipmatte kaler demand"

jadi 😆





#raniakusayang

1 Comments

  1. ari tu, jalan2 bazar ramadhan mlm raya, ramai yg buat inai lukis kat tgn tu.
    offer kat anak2. tapi si kakak tak nak. katanya nanti balik asrama, kena denda :) hi hi hi
    aida ni minat dedulu berinai time nak raya.
    terasa cantik sgt jari jemari ni.

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin